چرا طراحی سایت با وردپرس را برگزیدن کنیم؟ ما در شرکت شایگان همیشه به تعقیب رفع نیازهای مشتریان خویش
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت خبری ارزان : در نوشتار طراحی سایت خبری اطلاعاتی درباره چگونگی بهینه سازی تارنما های خبری ارائه کردیم هم چنین در مقاله ویژگی های برتر طراحی سایت خبری نیز در مورد امکانات اخص و نیز برخی از مشخصات ویژه نیز مطالبی را برایتان ارائه دادیم . اما در این بین چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است بها پسندیده و هم چنین ارائه یک وب سایت خبری کاربر پسند برای مشتری است .

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت خبری ارزان
همان طور که می دانیم امروزه بسیاری از بنیاد-نهاد-سازمان ها و نظم ها و هم چنین اشخاص برای طراحی سایت از سیستم های مدیریت محتوای رایگان به وفور کاربرد می کنند بعضی از این سیستم ها امثال جوملا و وردپرس که در بین اکثر سیستم های مدیریت درونمایه برای طراحی سایت خبری ارزان از محبوبیت بالایی برخوردارند . هم چنین از سیستم مدیریت محتوای دیگر مشابه اپن کارت و … نیز برای طراحی سایت خبری ارزان استفاده می شود . ولی دلیل بها ذیل این نوع از تارنما های وجود قالب های آماده و هم چنین پشتینانی فوی از این نوع از سیستم های مدیریت محتوا می باشد . یکی سایر از دلایل محبوبیت سیستم های مدیریت محتوای رایگان هم چون جوملا برای طراحی سایت خبری ارزان آسان بودن یادگیری و هم چنین روان بودن و ساده بودن آن است . برای یادگیری این گونه از سیستم های مدیریت درونمایه نیازی به تخصص فوقانی نیست و هر شخصی که اطلاعات کمی درباره کامپیوتر و اینترنت داشته باشد به راحتی می تواند یاد بگیرد.

اما به غیر از این مزایای که سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت خبری ارزان استفده می شود معایبی نیز دارد از جمله می تاب به امنیت ذیل آنها اشاره کرد به دلیل اپن سورس بودن سیستم های مدیریت محتوای رایگان از امنیت کمی برخوردارند و دربرخی از آنها مشابه جوملای ۳ باگهای سئو نیز پیدا شده است . در مقاله باگ سئو ی جوملا ۳ را چگونه حل نماییم در این مورد بسیار توضیح داده شده است. هم چنین در سیستم عامل وردپرس باگ سئوی تولید لینک صفحه ۴۰۴ نیز دیده شده است. در مورد اپن کارت و بوت استرپ نیز معایبی و جود دارد در مورد بوت استرپ می توانید به مقاله کاربرد Bootstrap در طراحی سایت مراجعه نمایید.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی برای طراحی سایت خبری ارزان
بیشتر سازمانها ی بازرگانی و یا اشخاصی که در سطح بالایی در حال بازرگانی هستند مثل فروشگاه های اینترنتی بزرگ و سایر سازمان های برای طراحی سایت از سیستمهای مدیریت محتوای اختصاصی استقاده می کنند ، در ضمن بیشتر وب سایت های خبری بزرگ نیز برای طراحی سایت خبری خویش از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی کاربرد می کنند .بزرگترین مزیت این نوع از سیستم های مدیریت محتوا امنیت بالای آن است و آن به این انگیزه است که کسان محدودی ازاین گونه سیست م استفاده می کنند. ولی عیب این گونه از سیستم ها نیز می تواند یادگیری و هم چنین حمایت آن باشد . برای افزودن افزونه های مورد لازم باید به طراح این نوع از سیستم مراجعه شود و…

ولی گروه طراحی سایت اینتن به کارگیری سیستم های مدیریتی محتوای اختصاصی را برای طراحی سایت های خبری رهنمود می کند چرا که باید از امنیت فوقانی برخوردار باشند . هرچند به کارگیری این نوع از سیستم ها نسبت به سیستم های رایگان بها بالایی دارند ولی در این مورد موطمعا می باشید که سایت اختصاصا مال شماست.





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: